nedjelja, 19. veljače 2012.

Zimske sličice


Jedan od hladnih zimskih dana
prošlog tjedna.
Sunce se zaplelo u zavjesu
snježnih oblaka.


Grane maslina u mojemu vrtu
savijale su se pod snažnim udarima bure,
ali su izdržale.



U ptičjem naselju u mojemu vrtu bilo je jako živo,
ali ne i po cijeli dan
jer i ptice imaju svoj raspored dana.



Živica je bila prepuna vrabaca iz koje su slijetali na hranilicu,
da bi mrvice kruha za tren nestajale.




Broj komentara: 5:

  1. Ajmeeee.., vidi ga, novi blog!!!
    Kako je meni ovo promaklo?, a ljudi moji...
    Eeee.. svaka čast draga, fotkice su ko iz bajke..
    ajmeeee kad pokažen Mari...
    Želin puno uspjeha tebi i tvom novom blogu..

    Skoro san evo zaboravila zahvaliti se na komentaru, hvala draga.

    Ćao

    OdgovoriIzbriši
  2. OTKRIVEN i ovaj tvoj drugi blog....Krasno!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako me razveselio i ovaj drugi blog,prekrasan je sa užitkom ga pratim..lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja nešto ti nije u redu s novim postom na prvom blogu, ne mogu ga nigdi naći, pogledaj u čemu je kvaka...

    OdgovoriIzbriši